fredag 8 september 2017

Mepsar till webbshopen

Mepsar har varit en av mina sömnadsfavoriter ett par år nu och det är ett av de plagg jag syr mest på beställning. Älskar att sitta med pillret för att få skärmen bra och de färdiga mepsarna blir så himla praktiska och bra!

Ibland när jag får tygbitar över från andra klädbeställningar brukar jag passa på att sy mepsar av bitarna som blir kvar. De flesta mepsar sys på beställning i Custom Made i webbshopen där man själv väljer storlek och tyg, men ibland finns det alltså färdiga mepsar också att välja bland, oftast då i tyger som inte finns att välja på i custom made. Om ni kikar in i custom made är det väldigt glest bland plagg och valmöjligheter just nu förresten, jag håller på och uppdaterar med höstens tyger och kläderna släpps på igen med nya tyger så snart jag är klar :)



mepsar meps mössa barn barnkläder mepsmönster unika barnkläder sy sömnad
Mepsar klara för leverans finns nu i webbshopen


Om ni är sugna på att prova sy meps själva förresten så finns mönstret också i webbshopen och etsyshoppen  :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar