söndag 27 augusti 2017

Bebisbyxa och mössa

När jag började sy var dottern ganska nybakad, i början sydde jag bara byxor, mössor och dregglisar till henne - jag minns att jag älskade att kunna matcha olika färger och klä henne färgsprakande. Sedan dess har sömnaden utvecklats en hel del och numer syr jag mest klänningar till henne. Det glädjer mig att jag också har en hel del klädbeställningar från kunder som gör att min sömnad blir väldigt varierad med allt från heldressar till tröjor och kollektionssömnad för företag. 

Bebisbyxor och mössor är fortfarande något jag verkligen tycker om att sy och när jag får chansen syr jag gärna små set till vänner och bekantas nybakade barn.


muddbyxor mössa mönster bebiskläder beställa bebismönster sewingpatterns barnkläder småföretagare
Muddbyxor strl 56 och mössa strl 0-3 mån


Mönster på både mössa och muddbyxor finns i webbshopen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar