söndag 1 december 2013

God advent önskar pysselnabon med ett virkat Luciatåg

Första advent är här och nu står Luciatåget (mönster finns här) redo och sprider julstämning i köket. Alltså dessa söta figurer, det blev så många bilder tagna när jag skulle fota tåget att det var svårt att välja vilken bild att visa! Så jag valde tre ;)


virka luciatåg mönster
Virkat Luciatåg

luciatåg mönster


virka luciatåg mönster




Och med första adventsljusets vers vill jag önska en god advent och hoppas ni får en fantastisk start på december!



När första ljuset brinner står julens dörr på glänt

och alla människor glädjas att fira få advent



2 kommentarer:

  1. http://hjartekatten.blogspot.se/

    Såg dessa och tänkte på dig! Här verkar man inte vara särskilt bekrymrad över basilusker iaf;) /cho

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, hjärtekatter har jag faktiskt på min "to-do" :) Det är också ett toppenändamål! Men sånna här tips är så bra!
      Anna

      Radera