måndag 14 oktober 2013

Tyg i brevlådan

Ibland är det som en liten julafton när posten kommer. Gjorde typ världens minsta tygbeställning för en vecka sedan, skulle egentligen bara ha ett tyg till en julklapp, bara ett par dm, men blev så kär i ett par andra tyger också så det blev ett par dm från de också. Betydligt dyrare tyg än jag brukar köpa men såååå fina tyger! 


Tyg med havsmotiv och lejon

Deisgn by Laurel Burch
Tyger av Laurel Burch

Är så kär i designerna Laurel Burch, hennes tyger är fantastiska och jag ska nog ge mig på jakt efter någonstans där de finns att köpa lite billigare! Har sett en del av hennes tyger billigare på ett annat ställe men då fanns inte just de här motiven och fjärilstyget är den blivande julklappen så det ville jag inte kompromissa om. Kattygerna hittade jag ingen annan stans heller så de fick följa med hem också.


___________________________________________

Uppdatering 2014-04-09

Har fått frågan om var dessa tyger är köpta och uppdaterar detta inlägg på en gång så infon finns! Jag beställde dem från www.snyggatyger.se, en webbshop som tyvärr inte längre finns kvar. Jag minns när jag beställde tygerna att hon som hade webshopen berättade att hon inte var så aktiv i att uppdatera den utan att hon mest sålde via tradera då.

Jag vet vilken webshopstjänst hon använde sig av - har själv provat den eftersom den är gratis men gett upp för att den är väldigt svårhanterlig. Så jag förstår att hon gett upp webshopen! Jättesynd eftersom hon hade många fina tyger där. Många tyger säljer hon fortfarande via tradera har jag sett, i alla fall tygerna från Laurel Burch. Söker man där efter Laurel Burch hittar man bland annat det underbara fjärilstyget :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar