söndag 27 oktober 2013

Sneak peak

Just nu håller jag på med ett par stora projekt samtidigt som vi har så mycket roligt för oss om dagarna att det inte blir så mycket pysslande. Men jag tänkte bjuda på en liten sneak peak på två projekt jag håller på med.



sy en egen mei tai
Tjuvtitt på en bärsjal

Det första stora projektet är en bärsjal som egentligen varit färdig ganska länge nu. Jag ska bara göra några justeringar på den nu när jag testat den men eftersom sprättkniven inte är min roligaste vän har jag dragit ut på det hela lite väl länge. Den fungerar att använda ändå men jag tänkte att jag skulle optimera den lite ;) Och när den är heeelt färdig tänkte jag visa upp den i sin helhet!



sy en åkpåse
Tjuvtitt på åkpåse


Det andra större projektet är en åkpåse. Jag hade inte allt material hemma till att göra den åkpåse jag tänkte göra plus att det blev lite bråttom med att vi faktiskt behöver en åkpåse typ igår så jag har gjort en lite enklare åkpåsevariant som snart är klar att användas. Praktiskt med två ändå när man ska tvätta och då är det ju roligt med två olika varianter också ;) I alla fall, här är ovandelen av åkpåsen som en liten tjuvtitt. Mönster, beskrivning och bilder på hela åkpåsen kommer inom kort när den har fått dragkedja och fotänden är ihopsydd!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar